lørdag den 26. marts 2011

Cherry Culture

Jeg er simpelthen nød til at fortælle jer om en kanon hjemmeside, den er nok mest for folk som mig som eeeeelsker makeup og ikke kan få nok af det. Det er en amerikansk hjemmeside som hedder Cherry culture som sælger mega billigt makeup. Her i blandt mærker som NYX og LA Colors, jeg kan klart anbefale NYX makeup da det er utroligt nemt at arbejde med og det er især det mærke jeg bruger når jeg ordner makeup for andre (en lille hobby af min).

Her er mine 6 ynglings produkter fra NYX først deres Mosaic powder som kan dække alle former for pletter eller trælse nuancer man kan have i ansigtet, næste er deres creme blush som er rigtig god at ligge under ens blush powder så holder den meget bedre og giver en lidt glød. Eyeshadow base kan jeg ikke leve uden, hvis man ligger den under ens eyeshadow holder det hele aften og forbliver perfekt. NYX eyeshadow er rigtig nemme at arbejde med og fås i alle farver og koster ikke særlig meget inde på Cherry Culture. Sidst er deres primer som man bruger efter man har taget lotion på og den går ind og dækker ujævnheder man kunne have i huden og får ens hud til at se perfekt ud.

Man kan selvfølgelig risikere at skulle betale told og moms når man bestiller, men så længe man holder sin under 400,- skal det nok gå da de skriver en lavt beløb uden på pakken.

Ellers sker der ikke noget nyt her, glæder mig til mandag for der skal jeg ud og shoppe, men helst uden at bruge for mange penge - yeah right.

i aften kommer svigerforældre og ser fodbold og jeg har bagt amerikanske cupcakes. Opskriften kan du finde her



og de skulle gerne se sådan ud, men mine er ikke så pæne og jeg har valgt så putte lidt chokolade i icingen.

Go Lørdag til jer alle

Love M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar