onsdag den 23. marts 2011

Sikke en dejlig dag

Findes der noget bedre end at vågne op og fuglene synger udenfor vinduet og man kan mærke solen lige så stille begynder at titte frem. Jeg plejer ellers godt at kunne sove længe, men ved at jeg forventer en pakke her en af dagene så vågner jeg  hele tiden fordi jeg tror jeg kan høre postbilen, er det underligt?

Jeg sad inde på Asos igår og kunne se flere af deres smykker var på tilbud - Elsker asos smykker for de er billige og tit så går jeg kun med dem en eller to gange og så er det ikke værd at ofre alt for mange penge på, de smykker jeg går mest med har jeg selv lavet eller også har jeg fået dem i gave.
Men faldt over disse øreringe, når man får dem på ligner det at man har sådan en spids stukket igennem øret, lidt punker agtig måske, men håber jeg kan style dem så det kommer til at se fede ud, eller kostede de kun 43,-

Go solskinsdag

Love M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar