tirsdag den 22. marts 2011

10 ting jeg skal have købt til foråret

1: Nude pumps fra Asos 2: Maria Black Roxy halskæde 3: Clinique superbalanced makeup 4:Gucci solbriller 5: vest fra H&M 6:Top fra H&M 7: Sandaler fra H&M 8: Top fra H&M 9: Powder fra Benefit 10: Buksedragt fra H&M

Jeg har valgt 10 ting ud som jeg ved med sikkerhed jeg skal have købt i løbet af de næste par måneder. Jeg er blevet helt vild med den lidt romantiske, bohemian stil. Det der står højest på  min ønskeliste er nok halskæden fra Maria Black og så toppen fra H&M, sidst nævnte er heldigvis til en overkommelig pris, men der bliver nok ikke gjort så meget shopping til mig selv her den næste tid når kæresten fødselsdag snart nærmere sig.

Idag vil jeg ud og nyde det gode vejr og gå en lang tur, i eftermiddag har jeg lovet at bage pølsebrød til min kæreste og så skal jeg forsøge mig med at lave en æbletærte - og skal lige påpege at jeg ikke er den helt store kok i et køkken, nærmere mig helst ikke madlavning og slet ikke bagning, men har fået sådan en underlig lyst til at forsøge mig frem, mon det er foråret der begynder at sætte sine spor?

Sådan skulle den gerne komme til at se ud, vi krydser finger.

Chill Out
Love M


Ingen kommentarer:

Send en kommentar