søndag den 19. juni 2011

Long time since...

Nu er det efterhånden lang tid siden jeg har blogget, men har lige skulle ind i alt det tekniske. Jeg er blevet færdig med min skole og er nu udlært, så nu går tiden med at søge arbejde.

Kæreste, jeg og et hold venner skal for første gange nogensinde til Skanderborg Festival, og glæder mig som bare pokker, jeg tænker allerede over hvad jeg skal have med. Nu finder Roskilde sted om en 6 dage og jeg følger vældig med i hvad andre blogger fortæller om de skal have med for at få nogle tips :)

Jeg fik for et par dage siden et pakke fra H&M ind af døren, deri var et par flotte kjoler som jeg synes er rigtig gode for en plus size som mig da de har en god længde og sidder tilpas løst.

Jeg tror jeg vil blive rigtig glad for de to kjoler til sommer, de har en tilpas længde til at jeg vil kunne have den på uden leggings under og skulle bekymre mig for at jeg viser for meget lår :) Begge kjoler koster under 200 ,- og kan fås op til XL.
Til den hvide kjole faldt jeg over et par sko på tilbud på H&M hjemmeside, de er i guld og kostede kun 39 ,-. Tror det vil blive et rigtig fedt outfit til sommer med nogle smukke smykker til :)

God søndag til jer alle.

Love to you all

Ingen kommentarer:

Send en kommentar